Tuesday, April 17, 2012

අලුත් අවුරුද්දේ පුංචි වෙනසක්...

සිංහල-හින්දු අලුත් අවුරුද්දක් ලබලා අවුරුදු උණුසුමත් ගෙවුනා. මේ කාලය ලංකාවේ පමණක් නෙවෙයි, කලාපයේ ගොඩක් රටවල අවුරුදු කාලය. අවුරුද්දෙන් පස්සේ ලියපු පලවෙනි ලිපිය ලියවුනේ "උතුරු කොරියානු රොකට් උමතුව" නමින්. එය ලියන අතරේ මම පොඩි ප්‍රශ්නයකට අහු උනා. මට තේරුම් ගියා, එවැනි ලිපි සඳහා වඩාත් සුදුසු කථන බස නොව ලිඛිත බස බව. මම ඒ ලිපිය නම් වෙනස් කලේ නෑ. කරපු මෝඩකම් මතක් වෙන්නත් එපැයි. නමුත් මම මින් පස්සේ එවැනි ලිපි ලිඛිත බසින් ලියන්නට තීරණය කළා.

ලංකාවේ ජනතාව තුල ලෝකයේ සිද්ධ වෙන දේ පිලිබඳ දැනුම වැඩි කල යුතුයි කියලා මම හිතනවා. ඒ නිසා මීට පසු බොහොමයක් ලිපි, ලෝක තතු මුල් කරගෙන ලියවේවි. මේ අතරේම ලංකාවේ ඉතිහාසය ගැනත් පුංචි පුංචි දේ ලියන්න මම බලාපොරොත්තු වෙනවා. ඒ අතරේම, මගේ ඉංග්‍රීසි බ්ලොග් අඩවිවල (Lankan World View, The History Club, Speech Blog) මෙම ලිපි ඒ භාසාවෙනුත් පල කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා. ඒ බ්ලොග් අඩවිවල තියෙන සමහර ලිපි මෙම බ්ලොග් එකේ සිංහලෙන් පල කරන්නත් හිතේ තියෙනවා.

බලමුකෝ ඉස්සරහට මොකද වෙන්නේ කියලා......

No comments:

Post a Comment