Sunday, June 12, 2016

ඉතාලි පුවත්පතක් හිට්ලර්ගේ 'මගේ සටන​' නොමිලයේ බෙදයි

ඉතාලියේ දක්ෂිනාංශික පුවත්පතක් වන 'ඉල් ජොර්නාලේ' පුවත්පත මෙම සෙනසුරාදා දිනයේ දී සිය පාඨකයන්ට නොමිලයේ හිට්ලර්ගේ 'මගේ සටන​' පොතේ පිටපතක් ලබා දී තිබේ.

මෙම ක්‍රියාව කෙරෙහි ඉතාලි රජය මෙන්ම එරට 30,000 ක් පමණ වන යුදෙව් ප්‍රජාවද සිය අප්‍රසාදය පළ කර තිබේ. ඉතාලි යුදෙව් එකමුතුවේ සභාපති රෙග්නෝ ගටෙග්නා සඳහන් කළේ මෙය "අශෝභන" ක්‍රියාවක් බවයි.

හිටපු අගමැති සිල්වියෝ බර්ලුස්කෝනිගේ පවුලට අයත් ඉල් ජොර්නාලේ පුවත්පත මෙම විරෝධතාවලට පිළිතුරු දුන්නේ ජනතාවට 'නපුරෙහි මූලය​' අවබෝධ කරදීමේ උත්සාහයක් ලෙස මෙම ක්‍රියාව කළ බවයි.

තවද නට්සි ජර්මනිය සම්බන්ධව පොත් මාලාවක් සිය පුවත්පත සමඟ විකිණීමේ බලාපොරොත්තුවක් ඇති බවත් එහි ආරම්භය ලෙස 'මගේ සටන​' පොත ලබාදුන් බවත් 'ඉල් ජොර්නාලේ' කර්තෘ අලිසන් ද්‍රෝ සලුස්ති ප්‍රකාශ කළේය​.

එමෙන්ම ඔහු ප්‍රකාශ කළේ මෙම පොත සමඟ ඒ පිළිබඳ ඉතාලි මහාචාර්යවරයකු ලියූ විවරණයන් ද ඇතුලත් බවය​. කෙසේ වෙතත් එම පියවර කෙරෙහි එල්ලවන විරෝධය ඔහුට වටහාගත හැකි බවත් ඔහු ප්‍රකාර කර තිබුණි.

ජර්මනියේ නට්සි නායක ඇඩොල්ෆ් හිට්ලර් 1924 - 26 සමයෙහි ලියූ 'මගේ සටන​' ඔහුගේ මතවාදය පිළිබඳ අත්පොත ලෙස සැලකේ. 2015 අවසානය වනතුරු එහි බුද්ධිමය දේපල අයිතිය වූයේ ජර්මනියේ බැවේරියා ප්‍රාන්ත රජයටය​. 2016 මුලදී බොහෝ විවරණ සහිත අලුත් 'මගේ සටන​' ජර්මන් මුද්‍රණයක් පළ කරනු ලැබිණ​.

මේ අතර ජර්මනියේ අන්ත දක් ෂිනාංශික පොත් ප්‍රකාශකයකු 'මගේ සටන' මුල් පොත ඒ ආකාරයෙන්ම පළ කිරීමට සූදානම් වීම මහත් ආන් දෝලනයක් ඇති කළේය​.

No comments:

Post a Comment